Za pomocą formularza zamówienia można składać zamówienia na grzejniki oraz asortyment dodatkowy.
Przy grzejnikach składanie zamówienia ułatwiają listy wyboru z opcjami dostępnymi dla wybranego grzejnika.
Asortyment dodatkowy należy zamawiać poprzez wpisanie treści w pole „Uwagi”.
W Panelu Dystrybutora jest zapamiętywana historia zamówień, która jest pomocna w kontakcie z działem sprzedaży oraz ułatwia składanie kolejnych zamówień na takie same grzejniki.
Dystrybutor może wygodnie edytować dane swojej firmy: rejestrowe, adresowe, nazwiska osób kontaktowych.
Tylko Dystrybutorzy korzystający z systemu e-Komex będą mieli stały dostęp do ofert specjalnych i aktualnych promocji.
1.Zapraszamy do kontaktu ze swoim przedstawicielem handlowym.
2.Na adres e-mail Dystrybutora zostanie wysłana wiadomość z systemu e-Komex z indywidualnym hasłem dostępu.
3. Logowanie do sytemu jest tutaj.
4. Można zmienić hasło w panelu „Moje dane”.